Tilburg

Full-time

Hoofd financiële administratie

Op ons kantoor in Tilburg zitten we te springen om een financiële alleskunner zoals jij. Jij bent namelijk secuur, een teamplayer, goed georganiseerd én je vindt het een uitdaging om bij te dragen aan het succes van een groeiend familiebedrijf in de rioolsector. In deze gevarieerde functie – met veel vrijheid en verantwoordelijkheid – komen al je financiële talenten optimaal tot hun recht.

Dit ga je doen

Als (hoofd) financieel administratief medewerker ben je verantwoordelijke voor de complete financiële administratie van onze vestiging Tilburg. Je hoeft dit gelukkig niet alleen te doen. Je hebt een team van collega’s die de administratieve taken van de crediteuren en debiteuren voor hun rekening nemen. Dit team stuur jij aan. Als dat nodig is, help je met het verwerken van inkoop- en verkoopfacturen. Samen met je eigen team ben je een belangrijke sparringpartner van de vestigingsmanager. Je controleert de juistheid, volledigheid van de facturatie, de doorlooptijd van order to cash en juistheid van de ingeboekte inkoopfacturen. Je stelt samen budgetten op en bewaakt de prosessen van de facturatieafdelingen.

Dit zijn je belangrijkste taken:

  • Het aansturen van de afdeling administratie
  • Het maken / opstellen van de maandelijkse management rapportages
  • Het bewaken van de budgetten die door jou en je collega zijn opgesteld;
  • Het controleren en verwerken van facturen en kas- en bankmutaties;
  • Het beheren van de debiteuren- en crediteurenadministratie;
  • Controle op en doorlooptijd van opdrachten naar tijdige facturatie;
  • Het voorbereiden en maken van kwartaalrapportages en jaarrekeningen in samenwerking met onze controller;
  • Het onderhouden van contacten met diverse dienstverleners;
  • Het initiëren en verbeteren van administratieve processen;
  • Het ondersteunen van je andere collega’s op kantoor met administratieve werkzaamheden.

Je profiel

Je bent een proactieve, enthousiaste en zelfstandige collega met uitstekende organisatorische en administratieve kwaliteiten. Je bent servicegericht en flexibel ingesteld. Jij staat stevig in je schoenen en denkt graag mee. Je kunt de juiste prioriteiten stellen en bent goed in staat om in een hectische en dynamische omgeving te werken. Je wordt blij van administratieve taken, bent cijfermatig goed onderlegd en hebt oog voor detail. Je bent ook een teamplayer, een coach die zijn team aanstuurt en het beste uit je collega’s haalt.

Daarnaast beschik jij over het volgende:

  • Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke financiële functie;
  • Je hebt een afgeronde HBO-opleiding (of minimaal MBO4-niveau) in een financiële richting;
  • Je hebt uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden;
  • Je beschikt over cijfermatig inzicht en bent goed in prioriteiten stellen;
  • Je kunt goed zelfstandig werken maar bent tegelijk ook een teamplayer;
  • Je voelt je verantwoordelijk voor de kwaliteit van je eigen werk;
  • Je bent accuraat en integer;
  • Je bent nieuwsgierig en gedreven;
  • Je hebt kennis van Microsoft Office (met name Outlook, Word en Excel).

Dit bieden wij je

  • Een leuke, uitdagende baan met veel afwisseling en verantwoordelijkheid;
  • 40 uur per week, 32 uur per week is bespreekbaar;
  • Een goed salaris tussen de  € 4.000 en 5.000,- bruto;
  • Een kans om cursussen te volgen zodat je door kunt groeien;
  • Veel vrijheid om je werk zelfstandig te doen;
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden volgens de CAO;
  • Inclusief 25 vakantiedagen;
  • ADV-regeling bij een fulltime dienstverband: kies tussen extra
    vrije dagen of een uitbetaling;
  • Je komt terecht in een groeiende en ambitieuze organisatie;
  • We werken samen in een informele en open sfeer;
  • Je krijgt een laptop en mobiele telefoon ter beschikking;
  • Een goede pensioenregeling via PMT;
  • Als onze samenwerking succesvol is, ligt er een vast contract
    voor je klaar!

Rions Riooltechniek

Met kwalitatief hoogwaardige apparatuur en 200 vakkundige medewerkers zijn we bij Rions dagelijks druk in de weer om het rioolstelsel optimaal te laten functioneren.

We zijn gespecialiseerd in het aanleggen, onderhouden, reinigen, inspecteren, repareren en renoveren van het complete rioolsysteem. In Limburg, Brabant en Zeeland werken we voor particulieren, woningbouwcorporaties, verenigingen van eigenaren, bedrijven en gemeenten. Onze zakelijke dienstverlening bieden we ook aan in de rest van het land.

Wat vooral bij onze klanten aanslaat, is het one-stop-shopping principe: onze dienstverlening omvat alle bijbehorende graaf-, grond- en straatwerkzaamheden, en het afvoeren en verwerken van vrijgekomen afvalstoffen.

We doen ons werk vanuit onze vestigingen en steunpunten in Maastricht, Lanaken, Nuth, Weert, Tilburg, Nieuwdorp, Zoetermeer, Alkmaar en Duiven. We hopen binnenkort ook een steunpunt in het Noorden van het land te openen. 

Heb je vragen over deze vacature of wil je gewoon meer informatie? Neem dan contact op met Sanne Keulen van HR: 06-28459505. Meer informatie over onze organisatie kun je vinden op: www.rions.nl

Wij zien je reactie graag tegemoet!

Kom DIRECT in gesprek met je nieuwe collega’s

Je bent tenslotte altijd welkom, weet je nog?

Hoofdkantoor

Slagmolen 2
6229 PP  Maastricht

Tilburg

Polluxstraat 55
5047 RA Tilburg

Nuth

Thermiekstraat 7
6361 HB Nuth

Op zoek naar een nieuwe uitdaging?

Bij Rions geven we je die. Elke dag weer! We zijn super innovatief in riooltechniek. Daarbij hoort de uitdaging om telkens weer de beste oplossing te bieden. We investeren dan ook flink in onze geavanceerde materialen, in ons wagenpark én in jou als medewerker. Dus sluit je aan en haal het beste uit jezelf!